Дистанційне навчання

                                           

    Зарубіжна література  5 - 6, 9 класи

                                                                 5 клас
 1. до 19.03.2020р. Скласти опорну схему до біографії Льюїса Керролла; 
прочитати повість, визначити головних та другорядних героїв.
2. до 31.03.2020р. Виконати тестові завдання; 
 Виконайте завдання  за прочитаним твором «Аліса в країні Див»

1.Л. Керролла називають в Англії письменником
А) найкумеднішим;                  б) найзагадковішим;    
  в) найцікавішим;                   г) найуспішнішим
2. Справжнє ім’я Л.Керролла
А) Чарльз Лутвідж Лідделл;                   б) Чарльз Лутвідж Доджон;
В) Чарльз Лутвідж Черч;                        г) Чарльз Лутвідж Чешир
3.Книга Л. Керролла «Аліса у Країні Див» за жанром
А) повість;              б) казка;                в) п’єса;                г) повість-казка
4. Кого наздоганяє Аліса під час своїх пригод?
А) Мишу;           б) Ящура Крутихвоста;            в) Білого Кролика;           г) Жабуна
5.Кому належать ці слова:
«Іншої ради нема. У нас у всіх не всі вдома. У мене не всі вдома. У тебе не всі вдома».
6. Установіть відповідність між персонажем і висловлюванням.
   1 Король                            А «Ви ж простісінька колода карт!»
   2 Білий Кролик            Б  «…ти не маєш ані гадки, що то за чудова річ –
                                               Рачача Кадриль»
   3 Риб’ячий Делікатес       В «А в морі черевики й чоботи мастять тріскою,
                                                щоб      вони                  не тряскалися!»
   4 Грифон                           Г «Це тільки дурні вигадують про твій дур!»
                                              Д «Мовчати в залі суду!»
 створити сюжетний ланцюжок повісті, виписати, які чарівні предмети 
зустрічаються у творі.
6 клас
1. до 17.03.20 р. Вивчити напам'ять вірш Р.Бернса “Моє серце в верховині”. 
Виписати із вірша епітети та повтори
2. до 20.03.20 р. Опрацювати біографічні відомості Дж. Родарі. Прочитати вірш. Створити власну листівку з видами міст України”; опрацювати матеріал https://docs.google.com/document/d/1w_57N36N2mC6UWAZpg9MgfYl0RyQBp6JrCuIVAM6Gxg/edit 
3. до 31.03.20 р. Виписати із віршів І.С. Тургенєва " Собака", "Горобець", "Жебрак"
 символічні образи, визначити ідею.

9 клас 

1. до 16.03.2020р Скласти ментальну карту життєвого та творчого шляху Генріха
 Ібсена. Прочитати п’єсу “Ляльковий дім”.
2. до 20.03.2020р. Скласти порівняльну таблицю “Нора - безумна чи 
мудра жінка” https://docs.google.com/document/d/10xwVV5tb5tH3S1czpKz5rw4hfZdiITsQyFo1k9t_wig/edit 
3. до 30.03.2020р Випишіть у зошит цитати, які можна вважати програмою
 героїні на майбутнє; заповнити таблицю 



Російська мова 6 клас

1. до 19.03.20 р. Знати теоретичний матеріал; виконати 2,3 та 6 завдання.
2. до 31.03.20 р. Переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=AsL_acuydOs#action=share 

Українська мова 6 клас 

 1. до 16.03.20 р. 
 Опрацювати теоретитичний матеріал з теми “Числівник” https://docs.google.com/document/d/1o937iUJ271lG7eteKz_0R4z1be79NShnyDxJXqsk9cM/edit 

  1. 2. до 18.03.20 р. Опрацюйте матеріал, а потім виконайте завдання після теоретичного матеріалу
    3. до 20.03. 20 р. Опрацювати теоретичний матеріал
    4. до 30.03. 20 р. Знати теоретичний матеріал; переглянути відео
     урок https://www.youtube.com/watch?v=mK2U1bvm8Ps
    виконати завдання classroom.google.com  

    8 клас 

     1. до 16.03.2020р. Узяти інтерв’ю в публіцистичному стилі на тему ”Моє ставлення до епідемій
     у країні”
    2. до 20.03.2020р. Скласти план - перелік необхідних для родини закупівель на поточний
     тиждень із використанням узагальнювальних слів.
    3. до 30.03.2020 Опрацювати матеріал на https://classroom.google.com/c/NTM0NjAxODAyMzFa/a/NTQ3OTk2MTYyOTZa/details та виконати завдання.



    Українська література 
    6 клас
    1. до 16.03.20 р. Прочитати твір М.Стельмаха “Митькозавр з Юрківки або Химера лісового
     озера”. Охарактеризувати головних героїв, використовуючи кола Вена.
    2. до 19.03.20 р. Виконати завдання https://docs.google.com/document/d/1ObzvWClK2aGlrxc2jnHNIUMvFq7Nm6rSOYP1kmvDXbc/edit 
    3. до 30.03. 20 р. Дати відповіді на запитання та закінчити речення 
     https://docs.google.com/document/d/1ObzvWClK2aGlrxc2jnHNIUMvFq7Nm6rSOYP1kmvDXbc/edit

8 клас 
1. до 18.03.2020 р. Дочитати повість М.Коцюбинського “Дорогою ціною”. Дати відповіді на запитання https://classroom.google.com/c/NTM0NjAxODAyMzFa/a/NTQ3OTk2MTYyOTZa/details 
https://docs.google.com/document/d/1PbZLsiouC8JbVMbAj4Ft430_wWd4QFX9zYGJAWwcbtM/edit 
2. до 30.03.2020р.
Визначити елементи сюжету повісті, дати відповіді на
 запитання https://docs.google.com/document/d/13mHGrRYSCRKJBwTiWIHg-pifm85ywwI7arSpCO64Ffg/edit 

Мистецтво 
8 клас

1.   до 01.04.2020р.  
Опрацювати статтю підручника с. 122 - 133, віднайти та сфотографувати елементи 
класицизму у спорудах міста або намалювати архітектурний пейзаж із класичною будівлею.

9 клас 
1. до 01.04.2020р. 
 Створити презентацію на тему “Українське кіномистецтво”

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у ЗЗСО у 2021 -2022 н.р.

План роботи під час карантину